BWISE WMS Connector 1.0 van Royal 4 Systems behaalt SAP®-gecertificeerde integratie met SAP HANA®

BWISE Solutions, een divisie van Royal4 Systems, een toonaangevende leverancier van logistieke en bedrijfsbeheeroplossingen, kondigt met trots een nieuwe functie aan die wordt gecertificeerd door SAP Business One.

BWISE WMS Connector 1.0 werkt samen met SAP Business One 10.0-versie voor SAP HANA® en is de perfecte combinatie van de nummer 1 gerangschikte ERP-oplossing, SAP Business One, en het toonaangevende magazijnbeheersysteem, WISE™ WMS, voor elk bedrijf dat op zoek is naar een uitgebreide distributieoplossing.

Long Beach, CA — 19 aprilth, 2024 - Royal 4 Systems heeft vandaag aangekondigd dat haar BWISE WMS Connector 1.0-oplossing is gecertificeerd door SAP® voor integratie met de SAP HANA® database. Het is bewezen dat de oplossing samenwerkt met SAP HANA en optimale bedrijfsprestaties biedt door het efficiënte beheer van taken, activiteiten, budgetten en het volgen van de productiviteit.

“We zijn blij om te zien dat BWISE WMS Connector 1.0 gecertificeerd is als officiële connector voor SAP HANA. Deze erkenning is een bewijs van onze inzet om technologische oplossingen van het hoogste niveau te bieden die voldoen aan de strenge normen van SAP”, aldus Jess Noguera, CEO bij Royal 4 Systems.

Deze mijlpaal onderstreept de inzet van BWISE om de magazijnactiviteiten te verbeteren voor bedrijven die het krachtige SAP Business One-platform gebruiken.

Dit certificaat bevestigt de technische conformiteit van BWISE WMS Connector 1.0 met SAP-certificeringsprocedures.

• Stamgegevens in – Klanten/leveranciers/artikelen
  • Transacties in – Inkooporder/Retouraanvraag goederen/Verkooporder/Retourzending
  • Transacties uit – ontvangstbevestiging//picklijsten/verzendbevestiging/voorraadaanpassingen/voorraadcyclus en fysieke telling

SAP-integratie- en certificeringscentrum (SAP ICC) heeft gecertificeerd dat de integratiesoftware voor BWISE WMS Connector 1.0 integreert met SAP HANA om data-integratie tussen SAP Business One en WISE-systemen te bieden. De integratiebrug is ontwikkeld met behulp van de SAP Business One Service Layer, WISE Batch Scheduler en WISE Universal Adapter-tool. Partneraanbiedingen met gecertificeerde integratie met SAP HANA zijn content-, technologie- of infrastructuurproducten waarvan is bewezen dat ze samenwerken met de SAP HANA-database.

Over Royal 4 Systems

Royal 4 Systems is al meer dan vier decennia toonaangevend in de ontwikkeling van supply chain- en logistieke oplossingen.

Royal 4 Systems is toegewijd aan innovatie en uitmuntendheid en biedt uitgebreide softwareoplossingen die bedrijven helpen hun activiteiten te optimaliseren en duurzame groei te realiseren.

Druk voor meer informatie alleen op:

Mady Lessing - Marketingdirecteur van BWISE, e-mail madyl@b1bwise.com

Vraag een demo aan

Verander uw magazijn in een concurrentievoordeel.

Download deze bronnen om u te helpen bij uw reis

WISE WMS

Onze magazijnbeheersoftware applicatiesuite (WISE) vormt de kern van onze Supply Chain Solution.

WMS ROI-calculator

We hebben een gebruiksvriendelijke ROI-calculator opgesteld om u een idee te geven van hoeveel geld u kunt besparen door ons WMS te gebruiken.

WMS-CHECKLIST

WMS-checklist

Bent u van plan om in de nabije toekomst een Warehouse Management Systeem (WMS) te implementeren? Dan is het slim om nu al met de voorbereiding te beginnen.

WMS-implementatiemethoden:

WMS-implementatiemethoden

Maak een WMS-implementatiechecklist om ervoor te zorgen dat u voorbereid bent op de lancering.